Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.462 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.462 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Schaftenaar B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderzeestraatweg 469 |
Postcode | 8091 CM |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3761611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schaftenaar-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - mrt 2021
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 687 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Hij is stijlvol en comfortabel, deze Nissan Qashqai, en hij is ontworpen om u veilig en comfortabel te laten rijden onder alle omstandigheden. Deze auto uit 2019 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 33462 kilometer. Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. U bent in deze Nissan ook voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook.
In de Nissan Qashqai heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Wij leve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.