Nissan Qashqai Tekna+ Xtronic - 158cv

€ 37.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.606 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Nissan Qashqai Tekna+ Xtronic - 158cv


€ 37.900,-

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.606 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Miroux Motors SA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Tournai 9
Postcode 7520
Plaats Ramegnies-Chin
Land België
Telefoon +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.miroux.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

A-IVC Services connectés de navigation Alerte de fatigue Appel d'urgence Avertisseur de ceintures de sécurité Bluetooth Bose Sound System Caméra de recul Combiné d'instrumentation digital écran HD 12.3'' Commande radio au volant DAB+ Deuxième port USB avant (USB-C) Double port USB arrière (USB-A et USB-C) Drive Assist (MT) Head-up display 10.8'' Intelligent Key avec bouton de démarrage Nissan AVM Vision 360° NissanConnect Services Port USB avant (USB-A) ProPilot Radars de stationnement AV/AR Rear Cross-Traffic alert Régulateur de vitesse avec commandes au volant Surveillance d'angle mort Système de contrôle de la pression des pneus(TPMS) Système de reconnaissance des panneaux signalisat. Système navigation NissanConnect touchscreen 9'' WIFI et Reconnaissance Vocale Banquette AR rabattable 60/40 Cache-bagages Crochets d'attelage en acier dans le coffre Hayon motorisé avec ouverture main libre Plancher de coffre modulabe Rails de toit Intelligent forward collision system Limiteur de vitesse Accoudoir central AR Accoudoir central AV Boîte à gants éclairée Ceintures de sécurité avec prétensionneurs Chargeur à induction pour Smartphone 15W Climatisation automatique bi-zone Direction assistée Eclairage dans les portes avant Eclairage de la console et du levier de vitesse Eclairage du coffre Essuie-glaces automatiques avec capteurs de pluie Habillage console centrale et contre-portes TEP Lampes de lecture Palettes au volant Pare-brise chauffant Pare-soleil (2) orientables+miroir courtoisie pas. Poignée de maintien pour le passager AV Porte-gobelets Prise 12 volts dans le coffre à bagages Prise de courant 12V (2) Range-lunettes Rangement contre-portes AV/AR+porte-bouteilles Repose-genoux en TEP Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automat. Rétroviseurs dégivrants Rétroviseurs ext. rabattables automatiquement Rétroviseurs à mémoires Rétroviseurs électriques Siège conducteur réglable en hauteur Siège conducteur réglable électriquement Siège passager avec réglage en hauteur Siège passager réglable électriquement Sièges AV chauffants Sièges AV à mémoires Sièges en cuir Sièges massants AV Toit panoramique en verre Vide-poches central Vitres latérales AR teintées Vitres électriques AR Vitres électriques AV Volant chauffant Volant et pommeau en cuir Volant réglable en hauteur et en profondeur JAV 20''+235/45 Peinture bi-tons Peinture métallisée Trappe à carburant sans bouchon ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux avant Airbags ri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie