Bouwjaar | 31-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.260 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
€ 25.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.260 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schans 25 |
Postcode | 2405 XX |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoxl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2021 - jan 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Neem bijvoorbeeld deze Nissan Qashqai uit 2022 met zijn kilometerstand van 30260. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Het lederen interieur is een stijlvolle extra van deze Nissan Qashqai. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en donker getint glas achter.
Dankzij de 360 graden camera op de auto, wordt manoeuvreren in smalle straatjes ineens veel eenvoudiger. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Met de knoppen op het stuur regelt u het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Onderweg laadt u uw smartphone snoerloos op met behulp van de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De Nissan is standaard voorzien van: achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan Qashqai is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Veilig inhalen en invoegen wordt bevorderd door de actieve dodehoekdetectie. Met voorzieningen als forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Wij leveren u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.