Nissan Qashqai Tech&style 156CV

€ 29.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-07-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.155 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Nissan Qashqai Tech&style 156CV


€ 29.500,-

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.155 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Miroux Motors SA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Tournai 9
Postcode 7520
Plaats Ramegnies-Chin
Land België
Telefoon +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.miroux.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

A-IVC Services connectés de navigation Alerte de fatigue Appel d'urgence Apple Carplay sans fil Avertisseur de ceintures de sécurité Bluetooth Caméra de recul Combiné d'instrumentation avec écran couleur TFT 7'' Commande radio au volant DAB+ Ecran tactile 8'' couleur Nissan AVM+Vision Intelligente à 360° NissanConnect Services Services télématiques avec accès à distance depuis un smartphone : verrouillage/déverrouillage du véhicule, informations sur l'historique de conduite, appel manuel pour l'assistance en cas de panne, rappel des entretiens,... Port USB avant (USB-A) Ports USB à l'arrière Radars de stationnement arrière Radars de stationnement AV/AR Rear Cross-Traffic alert Régulateur de vitesse avec commandes au volant Régulateur de vitesse intelligent Surveillance d'angle mort Système audio Apple CarPlay+Android Auto Système audio DAB+Apple CarPlay+Android Auto 6HP Système de contrôle de la pression des pneus(TPMS) Système de navigation + écran A-IVI 12.3'' Système de reconnaissance des panneaux signalisat. Banquette AR rabattable 60/40 Cache-bagages Crochets d'arrimage dans le coffre (4 sol-2 côtés) Crochets d'attelage en acier dans le coffre Plancher de coffre modulabe Intelligent forward collision system Limiteur de vitesse Accoudoir central AR Accoudoir central AV Boîte à gants éclairée Climatisation automatique bi-zone Direction assistée Eclairage d'ambiance Eclairage du coffre Frein à main électrique Habillage console centrale et contre-portes TEP Lampes de lecture Miroir de courtoisie côté conducteur et passager Pare-soleil (2) orientables+miroir courtoisie pas. Poignée de maintien pour passager AV Porte-gobelets Prise 12 V à l'avant Prise 12 volts dans le coffre à bagages Range-lunettes Rangement contre-portes AV/AR+porte-bouteilles Repose-genoux en TEP Rétroviseur intérieur électrochrome Rétroviseurs dégivrants Rétroviseurs ext. rabattables automatiquement Rétroviseurs extérieurs à réglage électrique Rétroviseurs rabattables électriquement Sellerie Tissu Noir & Gris Siège conducteur réglable en hauteur Siège passager avec réglage en hauteur Vide-poches central Vitres arrières surteintées Vitres électriques AR Vitres électriques AV Vitres électriques AV/AR avec fonction One-Push et télécommande Volant et pommeau en cuir Volant réglable en hauteur et en profondeur Antenne aileron de requin Poignée de porte avec bouton d'ouverture Trappe à carburant sans bouchon JAV 18''+235/55 ABS (an

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie