Nissan Qashqai 1.5dci 2010 EURO 5 CLIMA CAMERA

€ 3.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 324.186 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Nissan Qashqai 1.5dci 2010 EURO 5 CLIMA CAMERA


€ 3.750,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 324.186 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nationale Autopark B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogeveenenweg 34
Postcode 2913 LV
Plaats Nieuwerkerk aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nationaleautopark.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.393 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 740 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4315 x 1783 x 1623 cm
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

EXPORT PRIJS
EX BPM
DEPOSIT: €650

Deze Nissan Qashqai komt uit 2010, werd geleverd van 01-05-2009 tot 28-02-2010 en kostte toen € 31.844,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 76 kW (103 PK) en een cilinderinhoud van 1461 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,5 liter per 100 km en hij weegt 1393 kg. De APK is geldig tot 03-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 451,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

ADRES:HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE:2913LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31 10 808 29 36
E-mail: info@nationaleautopark.nl

WHATSAPP NUMMER : +31 10 808 29 36

Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK

Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Nationale Autopark B.V



OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG 10:00 T/M 18:00
DINSDAG 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED


EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES

PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT

DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN

UK:BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI DOKUMENTY Z STRAKHUVANNYAM V MISTSI, HOTOVOM ZA 5 KHVYLYN


voor verdere informatie kunt u ook onze website bezoeken
WWW.NATIONALEAUTOPARK.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie