Nissan Qashqai 1.6-16V 115 Pk Visia Trekhaak

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-06-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.723 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Nissan Qashqai 1.6-16V 115 Pk Visia Trekhaak


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.723 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autodron
Contactpersoon Ron van Druenen
Adres Haarlemmerstraatweg 73E
Postcode 1165 MK
Plaats Halfweg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 3682329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodron.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2007 - feb 2010

Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Deze Nissan Qashqai haalt zijn aandrijving uit een krachtige viercilinder benzinemotor met 115 Pk. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. De uitrusting van deze auto is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Nationale AutoPas, Onderhoudsboekje / Onderhoudshistorie en Reservesleutel zijn aanwezig. Deze auto wordt afgeleverd inclusief nieuwe APK keuring en Aircoservice.

Om deze Nissan echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen geen Afleverkosten / Kosten Rijklaarmaken.

Kosten tenaamstelling van het kentekenbewijs Leges € 10,-.

Voor meer foto's zie onze website www.autodron.nl.

Voor bezoek / bezichtiging graag van tevoren telefonisch contact met ons opnemen dit om eventuele teleurstelling te voorkomen

WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie