Bouwjaar | 07-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.475 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.475 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maasstad Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ketelweg 55 |
Postcode | 3356 LD |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasstadautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 160 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Deze Nissan Qashqai komt uit 2014, werd geleverd van 01-01-2014 tot 30-09-2017 en kostte toen € 39,649.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.90 liter per 100 km en hij weegt 1435 kg. De wegenbelasting bedraagt € 371.- per kwartaal.
Deze schitterende Nissan Qashqai is in showroomstaat maar nu voor veel minder dan de helft van zijn catalogusprijs.
Deze auto kan afgeleverd worden met een garantiedekking van 6 tot 24 maanden via Autotrust garantie.
U heeft de keuze voor 3 verschillende mogelijkheden zoals een:
Standaard Pakket
Extra Pakket
Exclusieve pakket
Vraag voor de prijzen en voorwaarden.
= Bedrijfsinformatie =
INRUILMOGELIJKHEID !
U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.
Voor een exacte inruilwaarde zouden we uw auto in werkelijkheid moeten beoordelen MAAR, voor een indicatie kunt u terecht op onze website www.maasstadautomotive.nl en het formulier met foto's uploaden onder het kopje Auto-Inkoop.
LEASEMOGELIJKHEID !
U kunt deze auto bij ons Financial Leasen.
Lever uw KVK nummer, banknummer, rijbewijsnummer en geboortedatum aan en binnen 48 uur weet u of de aanvraag is goedgekeurd.
Een PERSOONLIJKE LENING als PARTICULIER is ook mogelijk!
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Volg ons ook op:
Instagram @Maasstadautomotive
U bent ten alle tijden van harte welkom bij ons in de showroom voor een vrijblijvende bezichtiging van alle auto's maar natuurlijk ook voor een lekker bakje koffie!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.