Bouwjaar | 06-12-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.971 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.971 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maasstad Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ketelweg 55 |
Postcode | 3356 LD |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasstadautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie: Als Maasstad Automotive zijn wij aangesloten bij BOVAG. Kiest u voor €795,- meer een BOVAG-garantie dan krijgt u veel meer. (Op www.ViaBovag.nl zijn deze kosten al inbegrepen) Dit BOVAG pakket omvat: - 12 maanden BOVAG-garantie - Minimaal 6 maanden APK bij aflevering - Een onderhoudsbeurt - Een schoonmaakbeurt van interieur en exterieur - Vloeistoffen- en bandenspanning controle - Tenaamstelling van het voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Maasstad Automotive biedt aan een zeer nette Nissan Qashqai met diverse mooie opties. Dit voertuig rijdt en schakelt als een zonnetje en beschikt over diverse luxueuze opties zoals hieronder beschreven. Dit voertuig heeft net een onderhoudsbeurt gehad waarbij alle oliefilters en olie zijn vervangen.
- Airconditioning: Rijd in alle comfort, ongeacht het weer.
- Cruise Control: Ervaar moeiteloos lange ritten en behoud controle.
- Multifunctioneel Stuur: Toegang tot essentiële functies met slechts een vingertop.
- 4 Elektrische Ramen: Volledige controle over ventilatie en lichtinval met elektrische bediening.
- Recentelijk onderhoudsbeurt: Rijdt nog lang met een gerust gevoel zonder omkijken naar onderhoud.
- Showroomstaat: Dit voertuig is op 23 april 2024 professioneel gereinigd van binnen en buiten.
- 1 jaar APK: Apk tot 08-03-2025
Deze Nissan Qashqai is met zorg onderhouden door Maasstad Automotive. Onze toegewijde service staat garant voor betrouwbaarheid en een zorgeloze rijervaring. Je krijgt niet alleen een geweldige auto, maar ook gemoedsrust.
Maasstad Automotive draait het niet alleen om auto's; het draait om jou. Ons team staat klaar om je te helpen bij elke stap van het proces. Van proefritten tot financieringsopties, we streven naar volledige tevredenheid van onze klanten.
Wij rekenen geen afleveringskosten of extra bijkomende kosten. De internet prijs is een all-inclusieve prijs! Wel is het optioneel voor de nieuwe eigenaar om een BOVAG afleverpakket inclusief 1 jaar garantie af te nemen.
= Bedrijfsi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.