Bouwjaar | 06-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.793 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.793 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LT Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | apolloweg 12 |
Postcode | 8938 AT |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81744760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ltautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan Qashqai 2.0 Acenta|Automaat Clima Cruise Trekhaak NAP
Nissan Qashqai 2.0 Acenta|Automaat Clima Cruise Trekhaak NAP
- Kenteken: 20-JDN-7
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 13-05-2025
- Tellerstand: 182793 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: MR20
- Vermogen: 104 kW / 142pk
- Ledig gewicht: 1353 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 432 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig:
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
Infotainment
- Autotelefoon voorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Nissan Qashqai 2.0 Acenta|Automaat Clima Cruise Trekhaak NAP
Ontdek de veelzijdigheid en betrouwbaarheid van deze Nissan Qashqai uit 2009, voorzien van een soepele automatische transmissie en een gecontroleerde kilometerstand van 182.793 volgens de NAP (Nationale Auto Pas). Deze robuuste crossover combineert stijl met functionaliteit en biedt het beste van zowel een SUV als een hatchback. De auto is voorzien van een nette uitvoering o.a. Automaat, Climate control, Cruise control, Stuurwiel multifunctioneel, Multimedia-voorbereiding, Parkeersensoren, Elektrische ramen, Trekhaak, Lichtmetalen velgen ETC.
Er zit een APK keuring op de auto dat geldig is tot en met 13-05-2025!
Wilt u deze auto bezichtigen? Dan raden wij u aan om van tevoren contact op te nemen met ons.
Inruil is mogelijk.
Een proefrit maken? dat kan!
Er staat gegarandeerd een bak koffie/thee klaar voor u.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Openingstijden :
Ma : 09:30 - 18:00
Di : 09:30 - 18:00 &n
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.