Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.290 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.290 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | J & F Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lageweg 27 |
Postcode | 2222 AG |
Plaats | Katwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2356789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jenfautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2010 - 2014
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Lengte: 433 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Garantie in overleg
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Met een auto als deze Nissan Qashqai komt u absoluut goed voor de dag. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. En deze auto heeft ook lederen versnellingspook en lederen stuur als standaard uitrusting.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Innovation that excites. U ervaart het in deze Nissan. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Het glazen panoramadak zorgt voor een onovertroffen uitzicht. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Nissan met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! De uitrusting van deze Nissan is met lederen versnellingspook en lederen stuur behoorlijk compleet.
Als u meer wilt weten over deze Nissan, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Wij zijn per WhatsApp ook bereikbaar Tel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.