Bouwjaar | 13-06-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.760 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.760 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leeuwenhorst Automotive BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 35 |
Postcode | 2181 AK |
Plaats | Hillegom |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 6200967 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leeuwenhorst-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2007 - jul 2008
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.429 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieurkleur: cognackleurig
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
INGERUILD;
Nette en goed rijdende Nisaan Qashqai 2.0, 4- wheel drive AUTOMAAT. Met de keuzeknop kan gekozen worden voor een 2-wiel aandrijving (voorwielen) of 4-wielaandrijving (voor en achter). Onverwoestbare 2.0 liter motor voorzien van en onderhoudsvrije distributieketting.
Deze Qashqai is een Tekna Premium uitvoering en was destijds de meeste complete versie met o.a. lederen bekleding, achteruitrijcamera, parkeersensoren, climate- en cruise control, panoramadak, Xenon verlichting, key less entry en start etc. etc.
Origineel Nederlands geleverde auto dus voorzien van de Nationale Auto Pas, onderhoudsboekjes en tweede sleutel aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Leeuwenhorst Automotive is een BOVAG- gecertificeerd autobedrijf waar kwaliteit voorop staat. Wij verwelkomen u graag in onze showroom aan de Marconistraat 35 (2181AK) in Hillegom.
Al onze automobielen zijn vooraf gecontroleerd in de Nationale Auto Pas, zodat u zekerheid heeft over de juistheid van de kilometerstand.
De prijs voor deze auto is inclusief minimaal 4 maanden APK, een pré inspectie op de technische staat, vloeistofcontrole alsmede de kosten verbonden aan het op naam zetten. In samenwerking met Autotrust garantieverzekeringen bieden wij garantiepakketten aan voor 6, 12 en zelfs 24 maanden. Kijk op onze website ook voor de aantrekkelijke Financial Lease / Private lease tarieven.
Wij zijn geopend woensdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.00 uur.
Voor informatie zijn wij dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur (ook op zondag) op 023- 62 00 967 of kijk op onze website WWW.LEEUWENHORST-AUTOMOTIVE.NL .
Belt u altijd even voordat u komt zodat wij u kunnen informeren over de beschikbaarheid van de auto van uw keuze.
Het aantal foto's op Marktplaats is beperkt, maar een uitgebreide fotoserie vindt u op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.