Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.746 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
€ 49.490,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.746 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Affichage tête haute avancé Appel d'urgence Apple Carplay et Android Auto Avertisseur de ceintures de sécurité Bluetooth Caméra de recul Commande radio au volant Corner & Junction Speed Assist DAB+ Ecran tactile 12.3'' Haut-parleurs (6) Low Speed Cruising Nissan AVM Vision 360° NissanConnect liés à la navigation NissanConnect Services Services télématiques avec accès à distance depuis un smartphone : verrouillage/déverrouillage du véhicule, informations sur l'historique de conduite, appel manuel pour l'assistance en cas de panne, rappel des entretiens,... Port USB avant (USB-A) Ports USB (2) avant (USB-C) ProPILOT Park - aide au stationnement automatique Radars de stationnement arrière Radars de stationnement avant Régulateur de vitesse intelligent Système de contrôle de la pression des pneus(TPMS) Système de détection de fatigue intelligent Système de navigation + écran A-IVI 12.3'' Système de reconnaissance des panneaux signalisat. Système de surveillance angles morts intelligents Traffic Jam Pilot WIFI et Reconnaissance Vocale Banquette AR rabattable 60/40 Cache-bagages Crochets d'arrimage dans le coffre (4 sol-2 côtés) Hayon motorisé avec ouverture main libre Plancher de coffre modulabe Rails de toit Intelligent forward collision system Limiteur de vitesse ProPILOT Assist avec Navi-Link Accoudoir central AR Accoudoir central AV Bouton start/stop Boîte à gants éclairée Ceintures de sécurité avec prétensionneurs Chargeur à induction pour Smartphone 15W Climatisation automatique à trois zones Direction assistée Eclairage d'ambiance (console centrale) Eclairage d'ambiance(portes/combiné instru./cons.) Eclairage du coffre Lampes de lecture avant et arrière Miroirs de courtoisie éclairés Pare-brise chauffant Poignée de maintien pour le passager AV Porte-gobelets AV (2) Prise 12 volts dans le coffre à bagages Prise 12V dans la console centrale Range-lunettes Repose-genoux en TEP Rétroviseur intérieur électrochrome Rétroviseurs dégivrants Rétroviseurs ext. rabattables automatiquement Rétroviseurs extérieurs à réglage électrique Sellerie simili-cuir Siège conducteur réglable en hauteur Siège conducteur réglable électriquement Siège passager avec réglage en hauteur Siège passager réglable électriquement Sièges AV chauffants Vide-poches central Vide-poches dans les portes AV/AR Vitres latérales AR + lunette AR surteintées Vitres électriques AV/AR avec fonction One-Push et télécommande Volant chauffant Volant réglable en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.