Bouwjaar | 26-01-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.940 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.940 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Joure XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Technykwei 4 |
Postcode | 8501 XN |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 412525 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojourexl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2015 - aug 2017
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 183 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afkomstig van de 1e eigenaar en slechts 40.940 kilometer deze origineel Nederlands geleverde Nissan X-Trail benzine. Deze goed onderhouden Nissan is reeds voorzien van onderhoud en heeft APK tot Januari 2025. Volledige historie en 2 sleutels aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie en een volledige foto reportage kunt u kijken op www.autojourexl.nl. Het inruilen van uw huidige auto is mogelijk. Voor een direct inruilvoorstel kunt u via WhatsApp foto's en informatie sturen over uw huidige auto naar 06 10682733 of mail ons via info@autojoure.nl en ontvang direct een inruilvoorstel.
Sinds 1999 zijn wij bij Auto Joure XL al bezig met het aanbieden van de juiste occasion tegen de juiste prijs.
Met onze jaren lange ervaring, en het grote landelijke netwerk wat wij hebben opgebouwd kunnen wij steeds weer die ene occasion aanbieden die u zoekt.
Bij het zoeken naar een auto zijn kwaliteit en zekerheid erg belangrijk.
Daarom worden onze auto's kosteloos afgeleverd met 6 maanden garantie ( Aanschafwaarde vanaf € 5000,- euro / max 200.000km / 12 jaar ).
Uitbreiding van het garantiepakket is mogelijk tegen meerprijs via autogarantie.nl , dit kunt u bespreken met onze verkoopafdeling.
Alle ingekochte auto's krijgen bij binnenkomst een inkoopcheck en worden indien nodig rijklaar gemaakt. Wij hanteren hier geen afleverkosten voor.
Tevens is het ook mogelijk bij ons om uw auto geheel naar wens te leveren.
Door nauw samen te werken met onze werkplaatsen en leveranciers kunnen wij ook trekhaken leveren en andere accessoires.
Vraag gerust één van onze verkopers naar de prijzen en mogelijkheden.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Wij accepteren geen contant briefgeld van € 200,- en € 500,-.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.