Bouwjaar | 03-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.671 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.229 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.671 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.229 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Henk Jongen B.V. |
Contactpersoon | Frank Jongen |
Adres | Kanaaldijk Z.W. 7 |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 537150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henkjongen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2014
Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 38 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 375 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 986 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 1.470 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard: Standaard - € 0,- Nieuwe APK Onderhoudsbeurt volgens fabrieksgarantie 6 maanden comfort-garantie via Car-garantie Inruilwaarde op basis van Autotelex Verzekeringsofferte 20 liter brandstof Professioneel poetsen Te naam stelling
= Bedrijfsinformatie =
Bedankt voor uw interesse in deze auto. Welkom bij autobedrijf Henk Jongen, onderdeel van Bosch Car Service. We zijn een familiebedrijf gevestigd in Helmond en al bijna 50 jaar gespecialiseerd in het verkopen van nieuwe en gebruikte auto's en bedrijfswagens. Uw auto wordt bij ons met zorg rijklaar gemaakt in onze eigen werkplaats en ook daarna kunt u rekenen op uitstekende service.
Koopt u een occasion bij Henk Jongen Auto's dan weet u precies waar u aan toe bent. We bieden u volop keuze in prijs, garantie en service zoals het hoort. Bij iedere auto op deze site staat onze vaste rijklaar-prijs inclusief 12 maanden Bovag-garantie.
Standaard - € 0,-
Nieuwe APK (indien nodig)
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften
12 maanden Bovag-garantie (vanaf 4.500,- en max 150.000 km)
Inruilwaarde op basis van Autotelex
Verzekeringsofferte
Volle tank brandstof
Professioneel poetsen
Te naam stelling
Distributiepakket € 350,-
De distributieriem vervangen is een specialistische en grote reparatie en kost gemiddeld zo'n € 650,00. (Dat is altijd schrikken bij een onderhoudsbeurt.) Om vervelende verrassingen te voorkomen, bieden we u het volgende aan: Bij aankoop van een auto bij Henk Jongen Auto's betaalt u slechts € 350,00 voor een compleet nieuw distributiepakket, inclusief waterpomp, spangeleider, looprol distributieriem en montage. We raden dit pakket zeker aan als de distributieriem binnen 20.000 km vervangen moet worden.
Autobedrijf Henk Jongen is uitstekend bereikbaar dankzij goede verbinding vanuit diverse uitvalswegen zoals de A67 (Eindhoven - Venlo), A270 (Eindhoven - Helmond) en N279 (Veghel - Den Bosch). NS-station Helmond bevindt zich op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Adam Rocks | Niet alleen voor Eva
Wie een bijzondere auto wil rijden, moet daarvoor diep in de buidel tasten. Opel bracht daar met de Adam verandering in. De Adam heeft een onderscheidend uiterlijk en is op alle denkbare manieren aan de eigen smaak aan te passen. De anderhalf jaar geleden geïntroduceerde Adam bleek echter twee problemen te hebben: hij viel voornamelijk bij vrouwen in de smaak én het verbruik lag te hoog. De "Adam Rocks" moet daar verbetering in brengen...
Met de komst van de Rocks moet de Adam ook bij mannen in de smaak vallen. Wat Autozine betreft, is dit gelukt. Dankzij de ruigere aankleding is de auto minder guitig en elegant, maar juist dapper.
Plus
- Geslaagde combinatie van uiterlijk vertoon en degelijkheid
- Vlot en zuinig (1.0 Turbo)
- prima weggedrag (ook met grote velgmaat)
Min
- BringGo navigatiesysteem valt regelmatig uit
- Onhandig grote draaicirkel
- kunstmatig gevoel in besturing
Conclusie
Toen Opel de Adam introduceerde, wilde het merk een bijzondere auto tegen een heel gewone prijs aanbieden. Toch bleven de verkopen achter bij de verwachting. Dat had twee redenen: de Adam bleek voornamelijk bij vrouwen in de smaak te vallen, en de motoren bleven achter bij de concurrentie.
Met de komst van de Rocks moet de Adam ook bij mannen in de smaak vallen. Wat Autozine betreft, is dit zeker gelukt. Dankzij de ruigere aankleding is de auto minder guitig en elegant, maar juist dapper en zelfverzekerd. Ook de nieuwe kleuren en patronen maken de Adam zonodig nog opvallender en ook dat siert hem. De Rocks staat op een verhoogd onderstel. Dit doet geen afbreuk aan de wegligging en zorgt zelfs voor meer comfort.
Voortaan is iedere Adam leverbaar met een 1.0 liter driecilinder motor en daarmee maakt Opel een enorme sprong vooruit. De EcoTec is niet alleen stil en sterk voor een driecilinder, maar zelfs stiller en sterker dan de gemiddelde viercilinder! Het beloofde lage verbruik is in de praktijk bovendien goed te benaderen. Om het nog duidelijker te verwoorden: Opel levert de beste driecilinder-motor die er op dit moment te koop is. Daarmee is de Adam in alle opzichten meer mans geworden!