![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.908 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 4.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.908 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | APCA Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Textielweg 14 |
Postcode | 3812 RV |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83836805 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.apcaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
- Nederlandse auto.
- Afkomstig van de 2e eigenaar.
- Volledig Dealer onderhouden.
- Laatste beurt gehad bij 107112 km, volgende beurt moet uitgevoerd worden bij 122000 km.
Deze Opel Agila komt uit 2009, werd geleverd van 01-01-2009 tot 30-06-2010 en kostte toen € 13,813.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1242 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12.3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.50 liter per 100 km en hij weegt 965 kg. De wegenbelasting bedraagt € 109.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
-inruil en financiering is mogelijk!
-Bel 06-83836805 voor een afspraak!
-WWW.APCAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
![Autotest | Opel Agila Ruimte voor plezier](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/322/opel-agila.jpg)
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!