Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.859 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.859 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoeve B.V. |
Contactpersoon | Ben Jonkers |
Adres | De Fliert 24 |
Postcode | 3791 PW |
Plaats | Achterveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Website | www.autohoeve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 63 kW (86 PK)
Vermogen elektromotor(en): 111 kW (151 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 83 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Accu: 16 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 2.135 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,277108433735 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
Prima rijdende Opel Ampera, heeft wel een storing met laden, volledige onderhoud historie, inruil mogelijk, wel wat krasjes rondom.
Voor een bezichtiging/proefrit, maak even een afspraak van te voren.
Voor meer informatie bel Ben: 06 21937344
Auto Hoeve B.V.
De Fliert 24
3791 PW Achterveld
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Ampera | Nooit meer bang
Klamme handen en zweet op het voorhoofd. Alle eigenaren van elektrische auto's delen dezelfde angst: hebben de accu's nog stroom genoeg om de bestemming te halen? De Opel Ampera moet daar verandering in brengen. Deze elektrische auto van Opel heeft naast een elektromotor een hulpmotor op benzine aan boord en kan daarom zo'n 500 km afleggen zonder tussenstop. Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg?
De Opel Ampere is een elektrische auto die bij lege accu kan terugvallen op een benzinemotor. Daarmee worden de bezwaren tegen elektrisch rijden weggenomen en zorgt Opel voor een revolutie! Aanrader.
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg? Ja! De Ampera combineert alle sterke punten van een elektrische auto en een traditionele zakenauto, zonder nieuwe nadelen te introduceren.
De Opel Ampera kan ongeveer 60 km geheel elektrisch en dus emissievrij afleggen (hoe schoon dit is, is afhankelijk van de gekozen energiemaatschappij). Andere elektrische auto's komen na een dergelijke afstand onherroepelijk tot stilstand. Opel lost dit probleem op met de range extender: na de 60 elektrische kilometers kan de Ampera nog ruim 400 km afleggen op een benzinemotor en daarmee is de bestuurder nooit meer bang dat de eindstreep niet gehaald wordt.
In tegenstelling tot de meestal kleine elektrische autootjes, is de Ampera een grote, volwaardige reisauto met elektrische aandrijving. Alhoewel de ruimte op de achterbank tegenvalt, is de ruimte voorin prima. Daarbij biedt de Ampera dezelfde luxe en, dankzij de elektrische aandrijving, zelfs meer comfort dan traditionele zakenauto's.