Bouwjaar | 19-03-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Remy |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Place d'Anvaing 29 |
Postcode | 7910 |
Plaats | Anvaing |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 866255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Boite automatique,Peinture mtal "Sandy Break Brown" Intrieur Cuir, Climatisation, Rgulateur de vitesses, Jantes en alliage, Vitres lectriques avant & arrire, Rtroviseurs lctriques, Phares antibrouillard, Verrouillage central, Radio Navi ( GPS ) avec commandes au volant, Ordinateur de bord, Prequipement tlphone, Aide au stationnement arrire, Prise USB, Direction assiste, Airbags, Antivol Transpondeur, Systme Anti-vol, Siges avant chauffants, Classe environnementale Eur.5.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Antara | Vehiculum Opelanis novum
De Opel Antara leeft in de stad, maar is ook gespot in de vrije natuur. De Antara meet 4 meter 58 en kan snelheden tot meer dan 200 kilometer per uur bereiken. Kloppend hart van de Antara is een benzine- of dieselmotor met een vermogen van maximaal 227 paardenkrachten. De eerste waarneming van de Antara in het wild vond plaats in Griekenland, waarvan uitgebreid verslag.
De Opel Antara is een veelbelovende SUV die volop ruimte, comfort en moderne techniek biedt. Voelt echter zwaarlijvig en wordt geplaagd door een hoog verbruik en matige betrouwbaarheid.
Plus
- 2.0 CDTI presteert, stuurt en remt prima
- slimme FlexFix en FlexOrganizer
- geslaagde mengvorm stationcar en terreinauto
Min
- 3.2 V6 versie presteert, stuurt en remt matig
- geen 6, maar 5 versnellingen
- forse prijs
Conclusie
De ontdekkingsreis naar de Griekse achterlanden heeft interessante nieuwe feiten opgeleverd. De nieuwste Opel verenigt de genen van een stationcar en een terreinauto in één voertuig en draagt de naam Antara.
Van de stationcar heeft de Antara het comfort en de moderne techniek. In de vierwielaandrijving, de enorme binnenruimte en het avontuurlijke karakter is het DNA van de terreinauto terug te vinden. De combinatie is aantrekkelijk voor een grote groep kopers, maar maakt de Antara niet significant beter dan de talloze SUV soortgenoten.
Deze nieuwste creatie van de samenwerkende Duitse en Koreaanse fabrikanten leeft van benzine of diesel. De 3.2 V6 benzinevariant is echter zwaarlijvig en dat komt de rijeigenschappen niet ten goede. De 2.0 CDTI diesel rijdt beduidend beter en is bovendien voordeliger. Zelf op expeditie gaan is niet nodig: begin 2007 is de Antara te vinden bij iedere Opel-dealer.