Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo 120 Jaar Edition | Navi | Cruise | Climate | PDC | LMV | NAP

€ 12.340,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-08-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.269 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo 120 Jaar Edition | Navi | Cruise | Climate | PDC | LMV | NAP


€ 12.340,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-08-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.269 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Select Autocentrum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 12
Postcode 2908 LC
Plaats Capelle aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4516927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.selectautocentrum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 682 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.250): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Voor een afspraak of informatie kunt u contact op met ons opnemen. 010-451 69 27

Neem graag contact op voor deze mogelijkheid. 010 451 69 27

VOOR EXTRA INFO BUITEN ONZE OPENINGSTIJDEN, BEL TOT 21.00 UUR NAAR ONZE OCCASIONLIJN: 06-53143010.

Doordeweeks kunt u ook s'avonds een auto komen bekijken, maak daarvoor een afspraak:
overdag: 010-4516927
s'avonds: 06-53143010

SPECTACULAIRE OCCASIONSHOW
MET SUPERSCHERPE PRIJZEN.


BETAAL DE HELFT NU, EN DE TWEEDE HELFT IN EEN JAAR !!!

Vraag naar de voorwaarden .



Select Autocentrum bv is een Bovagbedrijf gespecialiseerd in jonge Dealeroccasions.
Al onze autos worden geleverd met een NATIONALE AUTOPAS, afleveringsbeurt,garantie en een nieuwe APK,
exclusief afleveringskosten. Tenzij anders omschreven.
Tevens bestaat de mogelijkheid de auto tegen een zeer scherp maandtarief gespreid te betalen.
Vraag ons gerust naar de voorwaarden en mogelijkheden. Kom vrijblijvend kijken bij Select Autocentrum bv .
De koffie staat klaar.


INRUIL / INKOOP
Graag ruilen wij uw auto in.
Kom even bij ons langs om de mogelijkheden
te bespreken.


LET OP SPECTACULAIRE AKTIE !!!

KOOP NU EEN AUTO EN BETAAL DE HELFT,
EN DE ANDERE HELFT IN EEN JAAR.

Vraag naar de voorwaarden en mogelijkheden.

DIT WORDT U MOGELIJK GEMAAKT VIA AVERUS FINANCE.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie