Opel Astra 1.2 GS Line 130PK Led Clima Navi AGR stoelen Rijklaarprijs

€ 24.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.792 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Opel Astra 1.2 GS Line 130PK Led Clima Navi AGR stoelen Rijklaarprijs


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.792 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Roberts Kerketuinen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerketuinenweg 15
Postcode 2544 CV
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 4120120 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageroberts.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Gefeliciteerd! Dit is een exclusieve auto van het Carselexy label!

Met deze Carselexy Occasion kiest u voor zekerheid en zorgeloos rijden.

VOORDELEN VAN Carselexy:

* Géén afleveringskosten; de getoonde prijs is de rijklaarprijs zonder bijkomende kosten.
* 12 maanden garantie standaard inbegrepen / resterende fabrieksgarantie
* Onderhoudsbeurt volgens schema bij aflevering
* Gecontroleerde onderhoudshistorie d.m.v. 100% Onderhouden Certificaat
* Apk standaard inbegrepen
* Controle conform uitgebreide Carselexy Checklist

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie