Opel Astra Wagon 1.4 Enjoy, NAP, Rijdt en Schakelt Goed

€ 1.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-11-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.801 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Opel Astra Wagon 1.4 Enjoy, NAP, Rijdt en Schakelt Goed


€ 1.700,-

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.801 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Binck Autobedrijf Rijswijk
Contactpersoon Dhr. Binck
Adres Rijswijkseweg 273
Postcode 2516 HE
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 57190947 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.binck-autobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie