Bouwjaar | 24-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leenstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Clegauwe 13 |
Postcode | 8627 SM |
Plaats | Gauw |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 521772 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleenstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Leenstra is al meer dan 30 jaar een universeel autobedrijf, wat bekend staat om zijn service.
Al onze auto's worden voordat ze de weg op gaan grondig nagekeken, zodat ze voorlopig niet aan onderhoud toe zijn.
De auto's worden afgeleverd met indien nodig een nieuwe APK, en eventueel een aflevering beurt.
Voor auto's van 4500 euro geldt de 6 maanden BOVAG garantie. Voor auto's die hier buiten vallen bieden wij de autobedrijf Leenstra garantie.
Voor al deze diensten hoeft u geen aflevering kosten te betalen.
Inruil is natuurlijk mogelijk.
Voor vragen kunt u bellen of langs komen van
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 18.00
en op zaterdag van 9.00 - 16.00
In overleg kunt u buiten openingstijden langs komen.
U bent van harte welkom,
Sietse Leenstra
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.