Bouwjaar | 23-02-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 13.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Christian Van Loocke |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 43 |
Postcode | 8755 |
Plaats | Ruiselede |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 853293 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.christian-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
NU UIT STOCK DIRECT LEVERBAAR VOOR :
13.500 EURO INCLUSIEF BTW
11.157 EURO EXCLUSIEF BTW
1STE EIGENAAR BELGISCH VOERTUIG
02/2017 - EURO6 - 78.000KM
NAVIGATIE
HALF LEDEREN INTERIEUR
CRUISE CONTROL
LANE ASSIST
ALU VELGEN
PARKEERSENSSOREN VOOR + ACHTERAAN
MULTIFUNCTIONEEL STUUR
START/STOP
HANDVRIJ BELLEN
REGENSENSOR
ISOFIX
AUTOMATISCHE LICHTEN
AUX/USB
Autohandel Christian Van Loocke
industriestraat 43
8755 RUISELEDE
We zijn 7/7 bereikbaar op het nummer 0475/85.32.93 of via e-mail : christiancars@hotmail.be
EERSTE EIGENAARGEKEURD MET CARPASS1 JAAR GARANTIEGRATIS ONDERHOUD BIJ VERKOOPOVERNAME VAN UW WAGEN IS MOGELIJK30 JAAR ERVARINGFINANCIERING MOGELIJK
MAINTENANT AUSSI FINANCEMENT CHEZ NOUS
Nous sommes ouverts tous les jours de 8h à 19h. Le dimanche ou après 19h sur rendez-vous. Vous pouvez nous téléphoner 7/7 par 0475/85.32.93 ou par e-mail.
la voiture vient du premier propriétaireen très bon étaton fait la controle technique pour la vente avec carpassune année de garantieune reprise de votre voiture est possibleon fait un entretien gratuitentretiens et réparations dans notre garagele prix est tva inclusif et déductible
25 ans d'expérience
-ONDER VOORBEHOUD VAN DRUKFOUTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.