Bouwjaar | 13-05-1994 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.263 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-1994 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.263 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ML Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltaweg 21 |
Postcode | 4338 PS |
Plaats | Middelburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46830085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 169 x 141 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.000 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Merk: Opel
Model: Astra
Carrosserie: Sedan
Bouwjaar: 1994
Brandstof:Benzine
Kilometerstand: 84.263
Transmissie: Automaat
Hierbij bieden wij u een nette Opel Astra aan ,auto rijd en schakelt zoals het hoort , heeft opties zoals stuurbekrachting, radio en nog veel meer. auto is altijd netjes onderhouden en word afgeleverd met een nieuwe apk.
Onderhoudsboekjes Aanwezig en Nationale Autopas aanwezig
APK: NIEUW
Inruil is mogelijk bij ons
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN
MLAuto's
Voltaweg 21
4338PS. Middelburg
tel: 06 46 83 00 85
Tel: 06 42 04 52 80
Wilt u alleen wat informatie? Dan kunt u ons gerust even bellen, wij staan u graag te woord. Voor een bezichtiging of een proefrit, bel dan even voor een afspraak! Mocht u door u werk overdag niet kunnen, dan kunt u ook in de avond uren langskomen op afspraak of eventueel op zondag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.