Bouwjaar | 28-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 143.171 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 143.171 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Achterberg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Trapjesweg 13 |
Postcode | 6745 XE |
Plaats | De Klomp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 701571 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfachterberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 1.915 kg
Max. trekgewicht: 1.420 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Goed rijdende, fijne en nette auto afkomstig van de eerste eigenaar! Auto is keurig bijgehouden en Opel dealer onderhouden! Inruil is mogelijk.
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag van 7:30 t/m 17:00
Zaterdag van 8:00 t/m 13:00
In de avond op afspraak
Zondags gesloten
Voor een afspraak of bezichtiging verzoeken wij u vriendelijk altijd telefonisch contact met ons op te nemen of de occasions van uw keuze nog beschikbaar is.
Wij berekenen geen afleveringskosten.
U bent van harte welkom!
Autobedrijf Achterberg
Trapjesweg 13
6745XE De Klomp
0318-701571 of 06-22265354
www.autobedrijfachterberg.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.