vorige 1 van 15.295 volgende

Opel Astra Wagon 1.6 Temptation KEURIGE AUTO

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-01-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.844 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Opel Astra Wagon 1.6 Temptation KEURIGE AUTO


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.844 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cees Jansen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldzichtweg 14
Postcode 3851 SH
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51302545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ceesjansenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2007 - jan 2009
Modelcode: H

Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 657 kg)

Interieur
Interieur: Geel, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

KEURIGE VOLLEDIG ONDERHOUDEN AUTO.
ZIE SERVICEBOEKJE.
NAP EN 2 SLEUTELS.
Inclusief APK.

Fabelhaft. Gründlich. Spitzenklasse. Oftewel: hier hebben we te maken met een typisch Duitse Wagen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De comfortstoelen zorgen voor precies de juiste zit, hoe lang de rit ook is. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.

Dankzij de stuurwielbediening van het audiosysteem, kunt u veilig het verkeer in de gaten houden. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. U vindt in deze auto ook airconditioning. Met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur is deze Opel helemaal compleet.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Heeft u interesse in deze mooie Opel? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze occasions worden afgeleverd met recente APK. Wij hanteren geen afleveringskosten. Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg en aandacht geplaatst, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie