Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
€ 26.353,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Système audio avec écran tactile 8", Bluetooth, rétroviseurs extérieurs chauffants et réglables électriquement, système d'aide à la conduite : assistant feux de route, système d'aide à la conduite : avertisseur de collision frontale, vitres avant électriques, régulateur de vitesse (tempomat), lunette arrière chauffante, supports Isofix pour siège enfant Siège arrière, colonne de direction (réglable en hauteur/longueur), pneus 205/60 R16, kit de réparation des pneus, dossier de banquette arrière divisé/repliable (60:40), norme d'émissions faibles Euro 6d-ISC-FCM (EU6) AP), essuie-glace avec capteur de pluie, siège avant réglable en hauteur à gauche, feux de jour, système d'avertissement de ceinture de sécurité, tuner DAB (réception radio numérique), hayon vitré, carrosserie : 5 portes, moteur 1,2 litre - 81 kW, empattement 2785 mm, enjoliveurs complets, porte coulissante à droite avec fenêtre, jantes en acier 6, 5x16, système de freinage antiblocage (ABS), antipatinage électronique, boîte de vitesses 6 vitesses, climatisation, airbag côté conducteur/passager, tête système d'airbags, airbag latéral avant, verrouillage centralisé avec télécommande, ordinateur de bord, système d'aide à la conduite : assistant de démarrage en côte (HSA, Hill Start Assist), système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation, commandes audio au volant, phares antibrouillard , système pilote de stationnement arrière, système d'aide à la conduite : capteur de détection de somnolence, système d'aide à la conduite : assistant de maintien de voie, système de surveillance de la pression des pneus
Les données de consommation indiquées se réfèrent aux valeurs NEDC.
5 portes
Efficacité CO2 Classe: B
Délai de livraison : 24 novembre 2023
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen
De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.
De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.
Plus
- vlot en sterk
- lage energieprijs per kilometer
- even ruim als een versie met verbrandingsmotor
Min
- gering trekgewicht
- hoger energieverbruik dan beloofd
- matige klank audiosysteem
Conclusie
Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).
De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.