Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
€ 20.349,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Jantes LM 6,5x16 (8 rayons), système pilote de stationnement arrière, sièges avant chauffants, roue de secours (préparation), prise 12V dans la console centrale, 6 haut-parleurs, système audio multimédia avec écran tactile couleur 7 pouces, rétroviseur extérieur électrique. chauffant, réglable, dimmable, airbag passager désactivable, ordinateur de bord, système mains libres via interface Bluetooth, cache-bagages, système de régulateur de vitesse (tempomat), support ISOFIX sur les sièges arrière, clé pliable, colonne de direction, hauteur et réglable en longueur, navigation en liaison avec le smartphone (via Apple Carplay / Android Auto /...), dossier de la banquette arrière rabattable dans un rapport 60:40, norme d'émissions à faibles émissions Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP) , siège avant gauche réglable en hauteur, interface USB, verrouillage centralisé avec télécommande, tuner DAB (réception radio numérique), écran couleur (3,5 pouces), carrosserie : 5 portes, moteur 1,2 litre - 74 kW, filtre à particules essence (OPF ), kit de réparation de pneus, revêtement de siège/revêtement : tissu, pare-chocs couleur carrosserie, poignées extérieures de porte couleur carrosserie, système de freinage antiblocage (ABS), assistant de freinage, électronique. Programme de stabilité Plus (ESP), transmission 6 vitesses, climatisation, airbag côté conducteur/passager, lève-vitre avant électrique. avec protection anti-pincement, système d'airbag de tête, airbag latéral avant, système d'aide à la conduite : aide au démarrage en côte (HSA, Hill Start Assist), système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation, feux diurnes, système d'aide à la conduite : capteur de somnolence, conduite système d'assistance : assistant de maintien de voie, système start/stop
Les données de consommation indiquées se réfèrent aux valeurs NEDC.
5 portes
Délai de livraison: 4 semaines
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Corsa Electric | Voor de lange termijn
Net voor de onthulling van de zesde generatie van de Corsa toonde Opel een bijzondere conceptcar. De "GT X Experimental" toonde het nieuwe gezicht en de nieuwe huisstijl van Opel. Echter, de Corsa was op dat moment vrijwel klaar voor productie en werd daarom het laatste model met de oude huisstijl. Voor modeljaar 2024 maakt Opel dat goed: de Corsa krijgt een nieuw gezicht! En omdat de fabrikant toch bezig was, kreeg de elektrische Corsa een nieuwe aandrijflijn. Kortom: tijd voor een nieuwe testrit!
De Opel Corsa voor modeljaar 2024 heeft de zelfverzekerde blik die moderne Opels kenmerkt. Er zijn voortaan 2 elektrische aandrijflijnen en het infotainment-systeem is online.
Plus
- Moderne, rijke uitrusting
- laag energieverbruik / groot bereik
- prima rijeigenschappen
Min
- Onwennige zitpositie voorin, matige ruimte achterin
- patroon op dashboard reflecteert in voorruit
- nauwelijks stiller dan conventionele auto vanwege bandengeluid
Conclusie
De zesde generatie van de Opel Corsa had een probleem: timing. Toen het model werd geïntroduceerd was het net te vroeg om te profiteren van de nieuwe huisstijl van het merk. Met de facelift voor modeljaar 2024 wordt dat probleem opgelost. Voortaan heeft de Corsa hetzelfde moderne en zelfverzekerde front als de recentere modellen van Opel.
En omdat Opel toch bezig was, kreeg de Corsa een aangepast infotainment-systeem en een geheel nieuwe elektromotor. Met de grote actieradius en het relatief snelle laden is de Corsa Electric niet langer een elektrische stadsauto, maar ook een serieuze kandidaat voor lange afstanden. Bovendien wordt elektrisch rijden hiermee wederom betaalbaarder, want voor een dergelijk groot bereik is niet langer een elektrische SUV of middenklasser vereist. Zo is de Opel Corsa Electric klaar voor de lange termijn!