Bouwjaar | 16-03-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.648 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.648 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Classic Cars Heerhugowaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stevinstraat 17 |
Postcode | 1704 RN |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50511029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dealsonwheelz.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4797 x 1814 x 1748 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.696 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.796 kg
Max. trekgewicht: 2.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 15,1 l/100km (1 op 6,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
bj2000 leuke en goede auto airco zo meenemen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Frontera | Verschil moet er zijn!
Verschil moet er zijn! Dat was het uitgangspunt bij het ontwikkelen van de Opel Frontera. Opel heeft namelijk drie SUV's in het aanbod en dus is het belangrijk om ze alle drie een onderscheidend karakter te geven. De opvolger van de Crossland is daarom geen nieuwe Crossland, maar een geheel ander model met een geheel eigen naam. Maak kennis met de Frontera!
De Opel Frontera is een praktische gezinsauto met de uitstraling van een stoere terreinwagen. Hybride en elektrische aandrijving beschikbaar.
Plus
- veel ruimte uit beperkte buitenmaten
- meteen beschikbaar als hybride en elektrische auto
- onderscheidende vormgeving
Min
- dikke c-stijl zorgt voor slecht zicht schuin achter
- onwennig hoge zit, ook met voorstoel in laagste stand
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
Met de Frontera wil Opel zich duidelijk onderscheiden van de eigen SUV's (Mokka en Grandland) en die van de concurrentie. Afgaande op de vormgeving is dat goed gelukt. De Frontera is niet de zoveelste "crossover", maar een echte SUV die met een avontuurlijke en onoverwinnelijke uitstraling.
Toch is de Frontera in feite een brave gezinsauto. Echter, dankzij de hoekige vormen kan Opel heel veel ruimte uit bescheiden buitenmaten halen. De hoge zit voorin zorgt voor een machtig gevoel, terwijl de zit achterin riant is voor een auto van deze omvang.
Voor de meer behouden koper is de Frontera beschikbaar als hybride. Voor de prijsbewuste en/of progressieve klant is de Frontera leverbaar als volledig elektrische auto.