Bouwjaar | 15-07-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.218 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 999,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.218 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KARIM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoud 39C |
Postcode | 5151 RM |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13896819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 245/70 R16
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 179 x 174 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.696 kg
Laadvermogen: 704 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 15,1 l/100km (1 op 6,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
BEL OF WHATAPP 0613896819
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Frontera | Besluiteloos
Op zoek naar een ruige terreinwagen om de Sahara te doorkruisen? Of liever een luxe auto om badend in weelde over 's lands wegen te zoeven? Een snelle auto met een dikke v6 dan misschien? Of allemaal? Opel combineerde deze kenmerken in de Opel Frontera. Maar voor wie, en waarom?
De Opel Frontera ziet er uit als een onoverwinnelijke terreinauto, maar is in feite vooral thuis op de snelweg. De hoge bouw en V6 motor zorgen voor nog meer comfort dan een gewone auto.
Plus
- combinatie luxe/off-road
- zeer krachtige motor
- ruim
Min
- stevig aan de prijs
- saai interieur
- asociaal hoog verbruik
Conclusie
Omdat de meeste terreinauto's niet of nauwelijks in het terrein zullen komen, heeft Opel gekozen voor een onderstel dat meer op de snelweg is afgestemd dan op ruig terrein. Als luxe auto weet de Frontera te overtuigen. De 3.2 V6 automaat is het topmodel van de Frontera reeks en heeft alle denkbare luxe aan boord. Zowel in de stad als op de snelweg bewijst de Frontera zich als een fijne reisauto, ware het niet dat ondergetekende niet staat te springen deze gigant met de stroomlijn van een baksteen af te tanken.
Voldoende in het terrein en prima op de snelweg maakt de Frontera een dure oplossing voor wie niet kan kiezen tussen luxe en off-road. De auto doet beide goed, maar op ieder punt is wel een andere auto aan te wijzen die hetzelfde beter of tegen een lagere prijs doet. Het is daarom precies deze verhouding tussen luxe, rijcomfort en off-road kwaliteiten die voor een klein publiek net de juiste kan zijn.