Opel Grandland X 1.5 CDTi Aut8 Nav Trekh Carplay LM-Velgen Business Executive

€ 16.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.806 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Opel Grandland X 1.5 CDTi Aut8 Nav Trekh Carplay LM-Velgen Business Executive


€ 16.900,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.806 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ploegh
Contactpersoon A. Ploegh
Adres Molenweg 4
Postcode 9231 HS
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageploegh.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2018 - nov 2020

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 186 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 727 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Eigentijds design en onderscheidende techniek: dat is Opel. Deze stoere auto wordt aangedreven door een dieselmotor en een automatische transmissie. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur of zelf met uw stem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. De elektronische systemen in deze Opel helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer is deze Opel helemaal compleet.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Opel. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing?, treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Met voorzieningen als autonoom remsysteem en dodehoekdetectie, bent u altijd veilig onderweg.

Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.

U bent van harte welkom bij ons aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?

De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?

Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?

De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Plus

  • snel, sterk en stil
  • ruim en praktisch

Min

  • oude aandrijflijn onder nieuwe naam
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV

Conclusie

Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.

Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.

Deel deze advertentie