Bouwjaar | 16-03-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goldenstone Cars B.V. |
Contactpersoon | M.Altintas |
Adres | Binnenhavenweg 15 |
Postcode | 8211 AA |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54332223 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goldenstonecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 491 x 186 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.601 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Goldenstone Cars B.V. (Groothandel) heeft altijd c.a. 250 gebruikte occasions op voorraad met aantoonbare historie. Omdat wij ook al 20 jaar actief zijn in de auto branche kunnen wij altijd auto's leveren voor scherpe prijzen!
Inruil en financiering is mogelijk bij ons!
Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
Voertuigen tenaamstellen is bij ons op locatie mogelijk!
Wij verzorgen zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Wir machen uns zu exportieren Pa piere mit Anmeldung und Versicherung.
Bekijk onze website voor meer foto's en al onze diensten.
www.goldenstonecars.nl
Voor meer info kunt u altijd bellen naar Tel: 0320 22 45 00 of Mobiel: 06 54 33 22 23
Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.