Bouwjaar | 09-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.081 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 8.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.081 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Wolves |
Contactpersoon | Gerrit Jan Steunenberg |
Adres | Reggesingel 95 |
Postcode | 7462 XA |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 520333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewolves.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 151 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 667 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Opel Insignia welke wij destijds nieuw geleverd hebben. Deze prachtige combinatie is voorzien van tal van luxe, zoals AGR-comfortstoelen, Navigatie, Xenon enz.....
Rest BPM bij export: € 2.200
Gebreken:
- Vocht in linker koplamp
- Wielrand linksachter beschadigd
- Achterbumper beschadigd
- Steenslagpunt in voorruit
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Wolves is een universeel autobedrijf gespecialiseerd in de verkoop van betrouwbare gebruikte auto's. Wij zijn een familiebedrijf met sterke wortels in de regio en een lange Opel historie. Bij ons bent u ook op het juiste adres voor reparaties, onderhoud en schadeherstel. Sinds september 2017 zijn wij aangesloten bij de stichting Vakgarage.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Graag verwelkomen wij u in Rijssen bij Vakgarage Wolves!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.