Opel Signum 2.2-16V Cosmo

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.684 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.684 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Recycling Spijkenisse B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lorentzweg 1
Postcode 3208 LJ
Plaats Spijkenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 771077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autorecyclingspijkenisse.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.085 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Auto Recycling Spijkenisse heeft een uitgebreid aanbod occasions. U vind deze terug op onze site of u bent van harte welkom om zelf te komen kijken op ons terrein.

http://www.autorecyclingspijkenisse.nl/occasions/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Signum | Significant anders

De Opel Omega ging met welverdiend pensioen. Maar hoe zou Opel de opvolging regelen? Een nieuwe Omega leek geen optie omdat de nieuwe Vectra inmiddels zo royaal bemeten is, dat een tweede Omega onpraktisch groot zou worden. Daarom koos Opel niet voor een nog grotere zakenauto, maar voor een heel andere zakenauto. De Vectra vormt de basis voor de Signum, maar verder moest alles anders worden. Hoe anders is de Signum eigenlijk?

Autotest | Opel Signum Significant anders

Met de Signum doet Opel een gooi naar het hogere segment. Qua techniek en uiterlijk geslaagd, qua rijeigenschappen en imago helaas heel gemiddeld.

Plus

  • Aansprekend en onderscheidend concept
  • Veel meer dan een veredelde Vectra
  • Facelift heeft auto merkbaar goed gedaan

Min

  • Sportstand soms te bijterig en nerveus
  • Niet vrij van kraakjes en rammeltjes

Conclusie

De Opel Signum heeft tegelijk met de Vectra een facelift gehad, maar is desondanks veel meer dan een veredelde Vectra. De neus is gelijk en beide auto's gebruiken zo veel mogelijk dezelfde onderdelen. Maar waar mogelijk gaat de Signum steeds net een stapje verder zodat de auto uiteindelijk veel verfijnder is en merkbaar op een hoger plan staat. Dat is te merken aan alles; van de techniek tot de vormgeving. Het maakt de Signum tot een unieke auto die niet bedoeld is als opvolger van de Omega. De Signum is wel bedoeld als een bijzonder alternatief in het hogere zakelijke segment.

Deel deze advertentie