Bouwjaar | 01-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 334.220 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.172 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 334.220 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.172 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto King |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 18 |
Postcode | 3244 BH |
Plaats | Nieuwe-Tonge |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28289323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfking.nl/voorraad/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4636 x 1798 x 1466 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Actieweken van 1950,- nu voor maar €500,- LET OP START NIET... NAP rapport aanwezig. En zeker met originele sleutel(s).
Afleverkosten:
Wij berekenen geen afleverkosten.
Inruil:
inruil is bij ons altijd mogelijk tegen handels waarde.
Voor een uitgebreide fotoreportage van deze auto kunt u ook op onze website terecht. Ook kunt u eventuele andere occasions bekijken.
Openingstijden:
Maandag 13.00 - 18.00
Dinsdag 10.00 - 18.00
Woensdag 10.00 - 18.00
Donderdag 10.00 - 18.00
Vrijdag 10.00 - 18.00
Zaterdag 10.00 - 18.00
Bezoek graag op afspraak en voorkom teleurstelling.
Komt het u niet uit binnen openingstijden dan kunt u bellen voor een afspraak .
Auto verkopen?
Wij taxeren en geven het hoogste bod en natuurlijk ruilen wij uw sloop verklaard auto's ook in voor de export.
Bij ons krijgt u minimaal €99,- voor uw sloop auto...
Auto Financieren?
Voor maar minimaal €49,- p/m
Meer informatie (www.lenenopmaat.nl) Let op! Geld lenen kost geld.
Met vriendelijke groet,
= Bedrijfsinformatie =
Export:
Wij zijn RDW erkend als export dienstverlener, wij kunnen uw auto op export zetten en tevens een 14 daagse verzekering regelen met exportkenteken. Voor meer informatie neem contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Signum | Significant anders
De Opel Omega ging met welverdiend pensioen. Maar hoe zou Opel de opvolging regelen? Een nieuwe Omega leek geen optie omdat de nieuwe Vectra inmiddels zo royaal bemeten is, dat een tweede Omega onpraktisch groot zou worden. Daarom koos Opel niet voor een nog grotere zakenauto, maar voor een heel andere zakenauto. De Vectra vormt de basis voor de Signum, maar verder moest alles anders worden. Hoe anders is de Signum eigenlijk?
Met de Signum doet Opel een gooi naar het hogere segment. Qua techniek en uiterlijk geslaagd, qua rijeigenschappen en imago helaas heel gemiddeld.
Plus
- Aansprekend en onderscheidend concept
- Veel meer dan een veredelde Vectra
- Facelift heeft auto merkbaar goed gedaan
Min
- Sportstand soms te bijterig en nerveus
- Niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
De Opel Signum heeft tegelijk met de Vectra een facelift gehad, maar is desondanks veel meer dan een veredelde Vectra. De neus is gelijk en beide auto's gebruiken zo veel mogelijk dezelfde onderdelen. Maar waar mogelijk gaat de Signum steeds net een stapje verder zodat de auto uiteindelijk veel verfijnder is en merkbaar op een hoger plan staat. Dat is te merken aan alles; van de techniek tot de vormgeving. Het maakt de Signum tot een unieke auto die niet bedoeld is als opvolger van de Omega. De Signum is wel bedoeld als een bijzonder alternatief in het hogere zakelijke segment.