Bouwjaar | 30-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 73.198 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 13.990,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 73.198 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees van Dun Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 18 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4622999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandunbedrijfswagens.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Laadvermogen: 1.270 kg
GVW: 3.010 kg
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket Bedrijfswagens: - Verse APK (indien binnen 6 maanden verloopt) - Onderhoudsbeurt - Olie servicebeurt - Caroserie inspectie - Algehele voertuig inspectie Prijzen zijn exclusief B.T.W
Duitse degelijkheid voor een Hollandse prijs, da's Opel. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Ook verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.
U kunt het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. U vindt in deze auto ook airconditioning. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Maak nu een afspraak voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.