Bouwjaar | 28-04-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 292.784 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.484 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 2.744,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 292.784 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.484 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: feb 2003 - sep 2006
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.804 kg
Laadvermogen: 1.226 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Emissieklasse: Euro 3
Historie
Aantal eigenaren: 5
Staat
Algemene staat: slecht
Schade: schadevrij
Schadeopmerkingen: Veerpoten voor maken geluid Motor lekt flink olie, Komt vanaf nokkenaskeerring, kleppendeksel en turbo Datum proefrit 11-3-2024 Tellerstand proefrit 292780 APK tot 11-5-2025 Airco werkend? Ja Onderhoudshistorie Niet Datum laatste onderhoud Km stand laatste onderhoud Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Zomer Profieldiepte: LV: 4-5 RV: 4-5 LA: 5-6 RA: 5-6 RES: Nieuw
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
LET OP:
-Lekt olie
-Maakt geluid op de voorvering
-Rijdt, remt en schakelt goed
-Airco werkend
-Leaks oil
-Sound of the front springs
-Drives, brakes and shifts good
-Airco operates
-Austretendes Öl
-Macht Geräusche an der Vorderradaufhängung
-Fahrt, bremst und schaltet gut
-Klimaanlage funktioniert
Nissan Primastar 2.5 CDi 135pk met 6 versnellingen.
Deze Primastar is voorzien van o.a.
-Cruise Control
-Parkeersensoren achter
-Radio CD speler
-Trekhaak
-5 Persoons
-Airco
-Trekhaak
-Tussenschot met raam
-Leder Interieur
-Etc
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.