Bouwjaar | 10-05-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 287.675 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 287.675 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Happy Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudse Rijweg 635 |
Postcode | 3031 CG |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14971177 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.happycarsunal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,0 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.801 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
De auto is van binnen en van buiten in Nette staat..
Motorisch en Technisch Prima.. Zeer goed onderhouden..
Rijdt en schakelt goed.. Originele kilometerstand..
Nationale Autopas aanwezig.. APK Gekeurd.. Nieuwe APK bij aflevering Mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
VOOR MEER INFO BEL: 06-14971177
Kijk Voor Meer Nette Occasions Op Ons Overige Advertenties. Wij Hebben een Dagelijkse Wisselende Voorraad Van +/- 75 Auto's.
Kijk ook op onze Website voor meer Occasions :
Www.happycarsunal.nl
Autobedrijf Happy Cars Rekent Geen Afleveringskosten-
Wilt U een Goedkope Autoverzekering? Happy Cars Regelt dat Voor U.
Het Financieren en Verzekeren van uw Auto is onze Specialiteit.
U bepaalt hoeveel U Betaalt.!
Wij kunnen Alles voor u Verzorgen. Informeer gerust en Vrijblijvend naar de Voorwaarden.
Buiten deze openingstijden op afspraak.
Koffie Staat al Klaar..
Openingstijden :
Maandag - 09:00 t/m 18:00
Dinsdag - 09:00 t/m 18:00
Woensdag - 09:00 t/m 18:00
Donderdag - 09:00 t/m 18:00
Vrijdag - 09:00 t/m 18:00
Zaterdag - 09:00 t/m 17:00
Zondag - Op Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.