Bouwjaar | 29-06-1990 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.263 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-1990 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.263 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&S Automotive |
Contactpersoon | Eric Roos |
Adres | Leembaan 25a |
Postcode | 5753 CW |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42884007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.esautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Hatchback (2-drs)
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Euro 0
Deze auto hebben we zojuist opgehaald en kan geheel klaar gemaakt worden voor verkoop of in de huide staat gekocht worden.
Het gaat hier om een Peugeot 205 GTI voorzien van een 2.0 16V motor, deze motor staat ook geregistreerd op het kentekenbewijs, dus nooit gezeur met de politie of verzekering.
De auto is een aantal jaar geleden geheel van binnen en buiten gespoten in de kleur Pepper White van Mini.
De originele wielen hebben plaats gemaakt voor 16 inch "Ouragan" velgen met 195/45R16 banden.
Een mooie dikke uitlaat mag in dit plaatje natuurlijk niet ontbreken.
Het interieur is een aardig zeldzaam vol leren 309 Goodwood interieur.
De prijs waarvoor de auto nu geadverteerd is, is de prijs voor de auto in de staat zoals deze nu is.
Dat wil zeggen: De motor loopt en de auto is rijdbaar, alleen het koelsysteem moet nog aangesloten worden en wat kleine puntjes op de i zetten om de auto weer helemaal 100% te maken.
Als we de auto zelf helemaal in orde gaan maken dan wordt die prijs uiteraard hoger.
= Bedrijfsinformatie =
.
********** Wij werken alleen op afspraak ***********
Neem dus voordat u wilt komen kijken eerst contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon/WhatsApp: +31642884007
.
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 205 | Buitenkansje
De meest begeerlijke klassieker is niet altijd de oudste of de meest bijzondere auto. Het is voor menigeen de auto die een belangrijke rol speelde tijdens de kinderjaren. Het is een auto die bakens verzette en de wereld definitief veranderde. Het is voor ondergetekende de Peugeot 205 GTi: het eerste compacte racemonstertje dat goed was voor begeerlijke blikken en posters in de jongenskamer. Helaas was de auto in 1984 volkomen onbereikbaar, maar nu kan een jeugddroom alsnog worden waargemaakt.
Wat een fantastische auto die Peugeot 205 GTi! En wat een buitenkansje om in 2008 met een vrijwel nieuwe 205 GTi te mogen rijden. Het geteste exemplaar is met z'n lage km-stand uniek in de wereld.
Plus
- uitstekende prestaties
- bijterige remmen
- directe besturing
Min
- kan listig reageren bij remmen/gas los in de bocht
- onrustig en onhandelbaar in eerste versnelling
- beperkte binnenruimte
Conclusie
Wat een fantastische auto die Peugeot 205 GTi! En wat een buitenkansje om in 2008 met een vrijwel nieuwe 205 GTi te mogen rijden. Het geteste exemplaar is met z'n lage kilometerstand uniek in de wereld.
Maar een goed onderhouden exemplaar kan net zo goed rijden als dit exemplaar uit het Peugeot-museum. Een gemiddelde 205 GTi kost anno 2008 zo'n drieduizend euro. Voor dat geld biedt de 205 GTi nog altijd meer sensatie en rijplezier dan menig moderne auto (Ivo Kroone).