Bouwjaar | 10-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.442 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.442 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Escars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 8-002 |
Postcode | 6651 KT |
Plaats | Druten |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39225739 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.escars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 206 1.4 Air-line 2 Airco | Elek-ramen | Radio
- Kenteken: 56-RD-HL
- Merk: Peugeot
- Model: 206
- APK tot: 10-02-2025
- Tellerstand: 70442 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1360 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: KFW
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 925 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 382 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Afleverpakketten
- Escars Afleverpakket (inbegrepen)
Geldige APK. Uitgebreide inspectie. Vloeistoffen check. Reiniging interieur-exterieur en deursponningen. Onderhoudshistorie bekend. Nieuwe mattenset (indien nodig). N.A.P km stand. Rdw-diensten Tenaamstelling Vrijwaring.
- Autotrust Garantie (tegenmeerprijs)
6, 12 of 24 maanden Autotrust Garantie mogelijk.
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Complete onderhoudsboekje is aanwezig.
- Inruil is mogelijk
- Financiering is mogelijk
Heeft u intresse in deze auto? Wacht dan niet te lang en app of bel naar 0639225739.
Uiteraard gaat niets boven eigen beleving. Daarom bieden wij doordeweeks, in de weekenden en eventueel 's avonds bezichtigingen en proefritten aan.
Graag verwelkomen wij u in onze showroom.
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend!
Met vriendelijke Groeten,
Team escars
Escars
Energieweg 8-002
6651KT Druten
+31639225739
info@escars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.