Bouwjaar | 23-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.271 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.271 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ster Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keulsveld 1B |
Postcode | 4705 RS |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45276070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ster-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.042 kg
Laadvermogen: 508 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 900 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal
Deze Peugeot 206 komt uit 2005, werd geleverd van 01-04-2004 tot 01-10-2005 en kostte toen € 35.956,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 80 kW (109 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,8 liter per 100 km en hij weegt 1042 kg. De APK is geldig tot 11-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 322,08 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 9:30-17:30 uur
ZATERDAG van 10:00-17:00 uur
Buiten onze openingstijden verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Mobile (0031) 0645276070
E-mail: ster.cars@Hotmail.com
INRUIL-VERZEKERINGEN-FINANCIEREN-AutoTenaamstelling Mogelijk
Wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf. Ook voor apk-keuringen en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
Wij hebben altijd een bedrijfsvoorraad van minimaal 70 auto's, Alle auto's staan aangeboden op onze website.
www.ster-cars.nl
Wij bieden een virtual tour aan waar u doormiddel van videobellen toch de auto's kunt bekijken.
Autobedrijf Ster Cars
Keulsveld 1
4705 RS Roosendaal
E-mail: ster.cars@Hotmail.com
0645276070
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.