Bouwjaar | 13-02-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.822 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.645,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.822 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCS / Autobedr. Rene Sypersma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hemmen 27 |
Postcode | 9206 AG |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 510305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renesypersma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2000 - mrt 2007
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 138 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Oranje, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Hierbij bieden wij u deze goed rijdende Peugeot 206 CC aan.
Deze auto verkeerd in goede staat en rijdt en schakelt prima en het dak werkt naar behoren.
Wilt u meer informatie over deze auto? neem dan gerust contact met ons op.
Hierbij de optielijst vanaf fabriek:
2-lagen metallic
Abs
Airbag bijrijder
Jbl-soundsystem
regensensor
Startmotor klasse 3
stuurbekrachtiging
Stuurwiel leer
Uitvoering stof
Wieldoppen
Handgeschakeld 5-versnellingen
zij-airbags
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK.
De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens wordt de auto altijd afgeleverd met een vloeistof inspectie.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen € 100,00 afleverkosten, deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Autobedrijf Rene Sypersma BV is een dynamisch BOSCH CARSERVICE en BOVAG autobedrijf. Prima service, correct, plezierig en deskundig geadviseerd worden is ons motto. Wij hanteren zeer scherpe prijzen en zijn aangesloten bij de NATIONALE AUTOPAS. Kom, kijk vergelijk en u slaagt bij Autobedrijf René Sypersma. Kijk voor een complete fotoreportage: WWW.RENESYPERSMA.NL
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk of uw boot, motor, caravan, scooter of camper. Bent u niet in staat gedurende openingstijden langs te komen, dan kunt u ook een afspraak maken om 's avonds langs te komen. Uiteraard is deze auto ook te financieren. Bel voor meer informatie naar: 0512-510305.
Autobedrijf René Sypersma BV
De Hemmen 27
9206 AG Drachten
0512-510305
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.