vorige 1 van 15.400 volgende

Peugeot 207 CC 1.6-16V T Roland Garros / Cabrio / Cruise / Airco /

€ 3.745,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-02-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.290 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Peugeot 207 CC 1.6-16V T Roland Garros / Cabrio / Cruise / Airco /


€ 3.745,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.290 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Topper Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koelenhofstraat 7
Postcode 4004 JR
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.topperauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 175 x 140 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.393 kg
Laadvermogen: 367 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.070 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Deze Peugeot 207 CC komt uit 2009, werd geleverd van 01-04-2008 tot 31-08-2009 en kostte toen € 31.102,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1393 kg. De APK is geldig tot 15-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten

Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.

Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.

Inruil Mogelijk!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken

Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.

Autotest | Peugeot 207 Van de nood een deugd maken

Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.

Plus

  • Laag verbruik, prima prestaties

Min

  • Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
  • Karige uitrusting

Conclusie

Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.

Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.

Deel deze advertentie