Bouwjaar | 01-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.558 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.558 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sadi-Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de la Vallée 143 |
Postcode | 6200 |
Plaats | Chatelineau |
Land | België |
Website | www.sadicar.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
PEUGEOT 3008 - 1,2 Puretech Série ALLURE (Haut de Gamme)PACKSPORT EURO 6B Emissions CO2: 117 g/Km1199 cc 96 Kw 130 Cv1ère Immat.: 06/201782558 Kms Certifiés par le Car-Pass et le Carnet d'entretien-
CAR-PASS: https://public.car-pass.be/vhr/258bb0f5-029f-47d4-bd04-63eb37649f23-2ème Propriétaire + Carnet d'entretien complet Peugeot
-
ETAT NEUF et EXCEPTIONNELVEHICULE VENDU AVEC 12 MOIS DE GARANTIE POSSIBILITE DE GARANTIR 24 MOIS ---
NOMBREUSES OPTIONS-POUR PLUS DE RENSEIGNEMENTS...:
Garage SADI-CAR sprl
Rue de la Vallée 143 - 6200 CHATELINEAU (Hainaut)
Ouvert du Lundi au Samedi de 09.00 à 18.00.
Personne de Contact:
- YUSUF +32478734581
- NICOLAS +32498778609
Tél/Fax: +3271393287
Site Web: www.sadicar.eu
-
Membre FEDERAUTOAffilié CAR-PASS
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.