Peugeot 3008 1.6 THP GT Automaat - LMV - Trekhaak - Clima

€ 6.799,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.818 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 3008 1.6 THP GT Automaat - LMV - Trekhaak - Clima


€ 6.799,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.818 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spundelseweg 35B
Postcode 4715 RB
Plaats Rucphen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rjo-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Peugeot staat voor 'Motion & Emotion'. Autorijden met gevoelsbeleving dus. Zeer de moeite om te ervaren! Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Peugeot is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En deze auto heeft ook cruise control, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bestuurders-informatie-systeem als standaard uitrusting.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Peugeot 3008 samen. Het bandenspanningscontrolesysteem helpt om brandstof te besparen en om de kans op een klapband te verminderen.

Een proefrit maken met deze Peugeot 3008? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon

De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?

Autotest | Peugeot e-3008 Van ruimtewonder tot stijlicoon

De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • laag energieverbruik / groot bereik
  • superieur gevoel dankzij iCockpit

Min

  • bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
  • veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
  • ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over

Conclusie

Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.

Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.

Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Deel deze advertentie