Bouwjaar | 30-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Mossel Van Kelst Peugeot Leuven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brusselsesteenweg 31 |
Postcode | 3020 |
Plaats | Herent |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)16 - 228028 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmossel.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
automatisch inschakelende koplampen, achteras veerconstante 35000 Nm, vanaf 01.22 16520, Facelift, akoestiek verbeterd middelhoog, brandstofreservoir met bescherming tegen valse vulling Diesel , geluiddemping schutbord 7 kg, deurruiten achter acoustiek, elektronische architectuur R3 ECO, elektrische ventilator 140 W RB95 , luchtinlaat radiator, autodiagnose OBD, audiosysteem Connect Nav digitaal, \ \ \ Mirror Screen \ \ \ functie, hoogteregeling passagierszetel, bevestiging kinderzetel, waarschuwing veiligheidsgordels achter, zonneblinden verlicht, catalysator onder 50ppm, verluchting automatisch, 1499 cc 1,5 L 96 KW YHZ DV5RC, koude landen, knoppenrij chroom, voorverwarming carter, remschijven achter 290 mm, remschijven voor 304 mm, 7,5 J x 18 Alu Los Angeles, zijbeschermlijsten met chroom, ESP regelbaar, sensor ABS achter met markering, batterij 70 Ah EFBC, condensor 23,5 dm² en 12 mm dikte, verbeterde herstelmogelijkheid, voorverwarming binnenruimte, radiator 28 dm² en 18 mm dikte Alu, bandenherstelset, verlenging asdrager voor, kofferbodem verstelbaar -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.