Bouwjaar | 01-08-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.210 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.210 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heeswijk-Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolfshoek 2B |
Postcode | 5154 AC |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22853314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heeswijk-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.393 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4428 x 1762 x 1580 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een jong en dynamisch autobedrijf dat gespecialiseerd is in de in- en verkoop en van gebruikte auto's.
Wij beschikken over enthousiaste collega's die altijd voor u klaarstaan. U krijgt bij ons de service die u van een betrouwbaar autobedrijf kunt verwachten.
Kom gerust eens bij ons langs of kijk alvast even bij voorraad.
Uitsluitend op afspraak! Wij zijn veel onderweg voor het inkopen van occasions. Hierdoor werken wij uitsluitend op afspraak voor bezichtigen van onze occasions.
Gelieve telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Ook in de avonduren zijn wij bereikbaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.