Peugeot 307 1.6-16V XS Pack Airco, LMV, Trekhaak

€ 1.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-01-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.823 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 307 1.6-16V XS Pack Airco, LMV, Trekhaak


€ 1.500,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.823 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Verdel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuideinde 29c
Postcode 2371 BP
Plaats Roelofarendsveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 3316630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoverdel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 173 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.693 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Deze Peugeot 307 komt uit 2004, werd geleverd van 01-11-2003 tot 30-04-2004 en kostte toen € 20,899.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 80 kW (109 PK) en een cilinderinhoud van 1587 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.40 liter per 100 km en hij weegt 1168 kg. De wegenbelasting bedraagt € 165.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Kom vrijblijvend bij ons langs en bekijk onze voorraad.

Aflevering internetprijs met nieuwe APK ook mogelijk. Onze verkopers kunnen u alles vertellen over de verschillende pakketten. Afleverpakketten vanaf EUR 300 met garantie en nieuwe APK. Afleverpakket vanaf EUR 495 met volledige garantie en nieuwe APK voor auto's vanaf EUR 5000.

In onze afleverpakketten zit een afleverbeurt, controle en eventueel vervangen van de distributieriem, extra controle en of vervangen van banden en remmen!
Vraag onze verkopers voor meer informatie over de afleverpakketten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie