Bouwjaar | 17-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.898 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 589,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.898 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2001 - jul 2005
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.693 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Nederlands:
Motor loopt niet goed. Oorzaak niet duidelijk. Auto is zo bij ons binnen gekomen. Dit is een NETTO meeneem prijs, dus zo als de auto er staat met bestaande APK. (Verlopen)
Engels:
"Engine is not running well. Cause unclear. Car came to us like this. This is a NET take-away price, so as the car stands with existing MOT (Expired)."
Spaans:
"El motor no funciona bien. La causa no está clara. El coche llegó a nosotros así. Este es un precio neto para llevar, tal como está el coche con la ITV existente (caducada)."
Frans:
"Le moteur ne fonctionne pas correctement. La cause n'est pas claire. La voiture nous est parvenue dans cet état. Ceci est un prix net pour l'achat direct, tel que la voiture est avec le contrôle technique existant (expiré)."
Duits:
"Der Motor läuft nicht gut. Die Ursache ist unklar. Das Auto ist so zu uns gekommen. Dies ist ein NETTO-Abholpreis, also wie das Auto mit vorhandener HU (abgelaufen) dasteht."
Italiaans:
"Il motore non funziona bene. La causa non è chiara. L'auto è arrivata da noi così. Questo è un prezzo netto da portare via, quindi com'è l'auto con il certificato di revisione esistente (scaduto)."
Portugees:
"O motor não está funcionando bem. A causa não está clara. O carro chegou até nós assim. Este é um preço líquido para levar, ou seja, como o carro está com a inspeção técnica existente (vencida)."
= Bedrijfsinformatie =
De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.
Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.