Peugeot 307 2.0-16V XT|AUT|Grote beurt|Airco|5drs|Elek.rmn|Boekjes|LM velgen|Trekhaak|Lage KM|Nette staat|NAP

€ 3.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.638 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot 307 2.0-16V XT|AUT|Grote beurt|Airco|5drs|Elek.rmn|Boekjes|LM velgen|Trekhaak|Lage KM|Nette staat|NAP


€ 3.500,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.638 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maasstad Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ketelweg 55
Postcode 3356 LD
Plaats Papendrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasstadautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 173 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie: Als Maasstad Automotive zijn wij aangesloten bij BOVAG. Kiest u voor €795,- meer een BOVAG-garantie dan krijgt u veel meer. (Op www.ViaBovag.nl zijn deze kosten al inbegrepen) Dit BOVAG pakket omvat: - 12 maanden BOVAG-garantie - Minimaal 6 maanden APK bij aflevering - Een schoonmaakbeurt van interieur en exterieur - Vloeistoffen- en bandenspanning controle - Tenaamstelling van het voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Hierbiij biedt Maasstad Automotive een zeer nette Peugeot 307 aan die is voorzien van zeer praktische opties. Zo is het een automaat met een handige trekhaak. Daarbij heeft deze auto ondanks zijn leeftijd niet veel kilometers en is zeer netjes gebruikt door de oude eigenaar die hem ongeveer 10 jaar in bezit had. De onderhoud is altijd netjes gedaan, maar helaas niet altijd goed ingevuld. Recent is deze auto daarom voorzien van een uitgebreide grote onderhoudsbeurt waarbij de olie en alle filters ervan zijn vernieuwd en ververst.

Deze Peugeot rijdt en schakelt netjes en biedt nog jarenlang rijplezier aan. Daarnaast sommen we de opties op voor het overzicht.

Deze 307 beschikt over opties als;

- Automatische transmissie
- Goede onderhoudshistorie
- Trekhaak
- Lichtmetalen velgen
- 4x goede A-merk banden
- Grote onderhoudsbeurt die is uitgevoerd door MA
- Airco (Elektrisch)
- Elektrische ramen
- Showroomklaar schoonmaakbeurt (professioneel gereinigd)
- Lage kilometerstand ondanks leeftijd
- Nap rapport
- Onderhoudsboekjes

Deze Peugeot 307 komt uit 2002, werd geleverd van 01-06-2001 tot 31-07-2005. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,3 liter per 100 km en hij weegt 1230 kg. De APK is geldig tot 30-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie