![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-06-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.973 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.550,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.973 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kollekt International |
Contactpersoon | Natalia Lipen |
Adres | T. Majofskistraat 29 |
Postcode | 1065 SR |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24905709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokollekt.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.463 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4349 x 1759 x 1423 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Let op: de mechanisme van het cabriodak gaat wel open maar niet volledig dicht.
Peugeot 307 CC Met airco, lederen bekleding, Automaat, met APK en Nationale AutoPas voor de originele kilometerstand.
Het is mogelijk om voor deze auto financiering aan te vragen bij een bij ons aangesloten kredietverlener.
Let op: betreft een meeneemprijs binnen Nederland of Exportprijs, zonder vervolgservice en garantie.
Bel voor informatie en voor een AFSPRAAK tel: 0624905709 // for export call this number: +31651195058
Bel altijd voordat u langskomt voor een AFSPRAAK!!!
Wij zijn ook 's avonds en op Zondag op afspraak geopend.
Please always make an appointment by phone, before arriving.
We Speak English, Wir Sprechen Deutsch, Nous Parlons Francais.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
![Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/1971/peugeot-307.jpg)
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.